اندروید

وبلاگی در بر دارنده app های این سیستم عامل محبوب

اندروید

وبلاگی در بر دارنده app های این سیستم عامل محبوب

اندروید

اندروید چیست ؟

Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

دانلود نرم افزار ویجت های جادویی Magic Widgets v1.03

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

این نرم افزار توسط توسعه دهندگان Go Launcher EX عرضه شده است .شما با این نرم افزار می توانید ویجت بسازید !اگر از ویجت های پیش فرض اندروید خوشتان نمی آید و می خواهید به سلیقه خودتان چیز های مختلفی به صفحه های لانچر خود اضافه کنید این نرم افزار را دریافت کنید .شما می توانید ویجت های مختلف از جمله ویجت ساعت تقویم و همچنین ویجت آب و هوا را بسازید .شما می توانید طرح های خودتان را به ویجت اضافه کنید و آن ها را شخصی سازی کنید .برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !






دانلود در ادامه مطلب





لینک مستقیم - 6mb

  • سید صادق حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی