اندروید

وبلاگی در بر دارنده app های این سیستم عامل محبوب

اندروید

وبلاگی در بر دارنده app های این سیستم عامل محبوب

اندروید

اندروید چیست ؟

Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. آندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع آندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. آندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. آندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

بدون نیاز به نرم افزار Unlocker

فایل منیجر solid دارای دو پنل است که شما می توانید کار ۲ منیجر را همزمان با هم انجام دهید . این برنامه تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد . ظاهر این برنامه فوق العاده چشمگیر و جذاب است . این فایل منیجر پسوند های zip و rar را ساپورت می کند  و تمام امکانات فایل منیجر قدرتمندی مانند file expert را داراست . شما می توانید مانند روت اکسپلورر پارتیشن ها و فولدر های سیستمی را نیز جستجو کنید . شما می توانید این برنامه را از ادامه مطلب دانلود کنید و همچنین تصاویر بیشتری را نیز مشاهده نمایید !






دانلود در ادامه مطلب





لینک مستقیم - 5 mg

  • سید صادق حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی